Yıl: 2, Sayı: 2, Kış 2015
İÇİNDEKİLER
Semra Bayraktar Yeni Hitit 1 Yabancılar İçin Türkçe Ders Kitabının Kültür Aktarımı Açısından İncelenmesi The Investigation of Cultural Transmission in Yeni Hitit 1 Turkish Course Book for Foreigners |
7 |
Elif Civelek Yabancılara Türkçe Öğretimi İçin Yazılan Ders Kitaplarındaki Bulmacaların İşlevleri ve Çeşitli Açılardan Değerlendirilmesi Functions of Puzzles in Turkish Language Textbooks for Foreigners and Evaluations for These Puzzles from Different Perspectives |
25 |
Zeynep Selin Dürer A Content Analysis Related to the Cultural Elements in Three ‘Turkish as a Foreign Language’ Textbooks Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kullanılan Üç Kitaptaki Kültürel Öğelerin İçerik Analizi |
51 |
Celile Eren Ökten, Marie Helene Sauner Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Resimli Metin Okumaları Reading Illustrated Texts in Teaching Turkish as a Foreign Language |
65 |
Filiz Mete Yabancı Dilde Kelime Öğretiminde Resimlerin Seviye ve Taksonomiye Uygun Kullanımı Appropriateness of the Use of Pictures to Levels and Taxonomy in Teaching Vocabulary in a Foreign Language |
81 |
Fahri Temizyürek, Emrah Boylu İran’da Türkçenin Dünü ve Bugünü The Past and the Present of Turkish in Iran |
95 |
Hayrettin Tunçel Yabancı Dil Olarak Türkçe Konuşma Kaygısının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi Examination of Turkish as a Foreign Language Speaking Anxiety in Terms of Some Variables |
107 |
Nihan Aylin Ünlü Yabancılara Türkçe Öğretimi Ders Kitaplarından Hitit 1 ve Yeni Hitit 1’deki Dilbilgisi Sunumu ve Alıştırmalarının Karşılaştırılması A Comparison of the Presentation of Grammar and Grammar Exercises in Hitit 1 and Yeni Hitit 1 |
137 |