Yıl: 6, Sayı: 5, Kış 2019
CONTENTS
Ahmet Hakan Ayaz Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Formatif Bir Test Olarak “Kahoot!” Uygulaması Using the “Kahoot!” Application as a Formative Test in Teaching Turkish as Foreign Language |
7 |
Gonca Kırbaş Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Ürdünlülerin Yazılı Anlatımlarının Ses Bilgisi Bakımından İncelenmesi An Evaluation of Phonetics in the Spelling of Jordanians Studying Turkish as a Foreign Language |
29 |
Fatma Balkan Der Einsatz Von Neuen Medien im Fremdsprachenunterricht im Rahmen Neues Lernen Yabancı Dil Derslerinde Yeni Öğrenim Yöntemleri Kapsamında Bilişim Teknolojilerinin Kullanımı The Use of New Media in Foreign Language Teaching in the Framework of New Learning |
49 |
Burak Fatih Ünlü Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Sanal Gerçekliğin Amaç Odaklı Dil Öğretimine Etkisi The Impact of Virtual Reality Technology Usage to Teaching Turkish as a Foreign Language |
57 |
Gül Deniz Demirel Aydemir Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Çeşitli Dilbilim Alanlarından Hareketle İletişimsel Yaklaşım Doğrultusunda Sınav Hazırlanması Developing Tests Drawing on Various Fields of Linguistics in Parallelism with CLT in Teaching Turkish as a Foreign Language |
77 |
Elif Sayar Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenme Nedenlerine Yönelik Bir İhtiyaç Analizi: Cibuti Örneği A Needs Analysis on the Reasons of Learning Turkish as a Foreign Language: The Case of Djibouti |
95 |